Wczytuję dane...
Model: infocars_568
Gwarancja: 6 miesięcy
Realizacja zamówienia: natychmiast dni
Wysyłka: Wysyłka gratis!

Fiat Stilo 2001-2007

wersja 3d , 5 d jak i kombi


Opisywane silniki w tej instrukcji to

1.4 16 v

1,6 16v

1.8 16 v

1.9 multijet

2.4 20 v

1.9 jtd 80

1.9 jtd 115

Stan - nowy

Strony - 392

Język - polski

Edycja - 2004

Okładka - kolor

Środek - czarno biały

Papier - kreda mat A5 210x149

Instrukcja obsługi auta zawiera wszystkie wersje wyposażenia oraz przydatne informacje jak sprawnie i bezpiecznie użytkować pojazd np.-wskaźniki, lampki kontrolne, otwieranie i zamykanie-oświetlenie i widoczność, fotele, schowki, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja-jazda, wskazówki eksploatacyjne, konserwacja pojazdu-poziomy płynów, sprawdzanie i uzupełnianie, czynności awaryjne, wymiana kół, bezpieczniki, wymiana żarówek-dane techniczne... oraz wiele wiele innych rzeczy, które dają poczucie bezpieczeństwa oraz komfortu podróżującym.Polskie prawo nakłada na sprzedawcę obowiązek dołączania instrukcji obsługi auta w języku polskim do . Instrukcja obsługi auta jest nowa i w języku polskim.

Kontakt telefoniczny cały tydzień 10.00 - 20.00

  xxxxxxxxx

Fiat Stilo – samochód osobowy produkowany przez koncern FIAT w latach 2001 - 2010.

Fiata Stilo produkowano w wersjach: pięciodrzwiowej i trzydrzwiowej, z gamą silników benzynowych i diesla Common-rail. Dostępna była również wersja z sekwencyjną skrzynią biegów(tylko w wersji Abarth 2,4).

Wersje 3- i 5-drzwiowa znacząco różniły się od siebie. Pierwsza została skonstruowana jako usportowiony kompakt. W 2002 roku zaprezentowano wersję kombi tego samochodu. Nazwano ją Multiwagon (czasami używano równieżMulti Wagon), zrywając ze starymi nazwami rodzinnych samochodów Fiata Station Wagon i Weekend. Nowe określenie miało pokazywać bliskie pokrewieństwo z minivanami. Kombi z wysokością 157 cm przewyższyło swoich konkurentów o około 10 cm.

Model ten był bardzo intensywnie reklamowany na rynku polskim. W pewnym okresie jednostkowe koszty reklamy w przeliczeniu na jednego sprzedanego Fiata Stilo wynosiły 7 tysięcyzłotych, czyli około 10% ceny samochodu. Biorąc pod uwagę całość produkcji, to w przeliczeniu na USD, na każdym wyprodukowanym egzemplarzuFIAT tracił 3.7 tys. USD. Na całej produkcji dało to już 2.86 mld USD i była to jedna z największych finansowych wpadek w historii motoryzacji (więcej stracili tylko producenci na modelach Bugatti Veyron i Smart Fortwo).