Wczytuję dane...
Model: infocars_220
Gwarancja: 6 miesięcy
Realizacja zamówienia: natychmiast dni
Wysyłka: Wysyłka gratis!

Alfa Romeo 156 2002 - 2006

+ opis aradia

Opisywane modele w tej instrukcji to 

 

 wersja po faceliftingu

silniki :

 

1.6 / 1.8/ 2.0 JTS/ T.SPARK IMPRESSION-PROGRESSION-DISINCTIVE

2.0 JTS SELESPEED-PROGRESSION DISTINCTIVE

2.5 V6 24 V PROGRESSION

ORAZ KOMBI

 

 Stan - nowy

Strony - 340

Język - polski

Edycja - 2004

Okładka - kolor

Środek - czarno biały

Papier - kreda mat  A5 210x149

 

 

 Instrukcja obsługi auta zawiera wszystkie wersje wyposażenia oraz przydatne informacje jak sprawnie i bezpiecznie użytkować pojazd np.-wskaźniki, lampki kontrolne, otwieranie i zamykanie-oświetlenie i widoczność, fotele, schowki, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja-jazda, wskazówki eksploatacyjne, konserwacja pojazdu-poziomy płynów, sprawdzanie i uzupełnianie, czynności awaryjne, wymiana kół, bezpieczniki, wymiana żarówek-dane techniczne... oraz wiele wiele innych rzeczy, które dają poczucie bezpieczeństwa oraz komfortu podróżującym.Polskie prawo nakłada na sprzedawcę obowiązek dołączania instrukcji obsługi auta w języku polskim do . Instrukcja obsługi auta jest nowa i w języku polskim.

Kontakt  telefoniczny cały tydzień 10.00 - 20.00


xxxxxx 


 

Alfa Romeo 156 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez włoski koncern FIAT pod marką Alfa Romeo w latach 1997 - 2006. W roku 2006 został zastąpiony przez model 159.

ojazd został po raz pierwszy zaprezentowany w październiku 1997 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie jako następca modelu 155. Samochód został zaprojektowany przez centrum projektowe Centro Stile Alfa Romeo kierowane przez Waltera de'Silvę. Prócz silników Twin Spark oferowano dwa widlaste sześciocylindrowce o pojemności 2.5 i 3.2 oraz dwa silniki diesla, w których po raz pierwszy w samochodzie zastosowano układ wtrysku bezpośredniego common rail zwany Unijet.

W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1998 model zajął 1. pozycję.

W 1999 roku gama modeli została wzbogacona o wersję z silnikiem 2.0 Twin Spark oraz systemem zmiany biegów przy kierownicy Selespeed oraz o wersję Q system z silnikiem o pojemności 2.5 i czterostopniową, automatyczną skrzynią biegów.

W 2000 roku wprowadzono na rynek odmianę kombi zwaną Sportwagon. W lutym 2002 roku na rynek wprowadzono usportowioną wersję GTA wyposażoną w widlastą szóstkę o pojemności 3.2 sprzężoną z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów. Z zewnątrz wyróżniała się ona obniżonym zawieszeniem i bodykitem.

W marcu 2002 roku zmodyfikowano wnętrze modelu 156. Zmieniono kierownicę, konsolę środkową (dodano elementy z chromu, elektroniczne wyświetlacze), nad konsolą pojawił się wyświetlacz komputera (podawane tam są takie informacje jak temperatura na zewnątrz, ilość przejechanych kilometrów, średnie spalanie, spalanie chwilowe, średnia prędkość). Do oferty dodano również nowy silnik benzynowy 2.0 JTS z wysokociśnieniowym wtryskiem bezpośrdnim, które potem stosowane były w Alfach 159.

W 2003 roku Giorgetto Giugiaro zaprojektował wersję po face liftingu w której zmieniono m.in. przód i tył. Usunięto z oferty silnik V6 o pojemności 2.5. W 2004 roku wprowadzono wersje znapędem na obie osie, które nazwano Crosswagon Q4 i Sportwagon Q4. Wersję Crosswagon wyróżniają m.in. większym prześwitem podwozia, aluminiowe listwy ochronne na drzwiach oraz wstawki na zderzaku przednim i tylny. Auto wyposażone zostało w system Torsen C.

Polecamy